NELER OLUYOR BİZE???

Haberleri izliyorum. .Kafamın içi karmakarışık ! Nerelerde hata yaptıkta tüm değer yargılarımızı yitirdik. Toplumsal bir paranoya içinde olduğumuzu düşünüyorum. En kötüsü de paranoyamızın psikolojik nedenlerden değil, gerçeklerden kaynaklandığını görüyorum. Artık tüm yargılarımız maddi. Herkes para sahibi olma derdinde.Para kazanma değil, para sahibi olma diyorum. Çünkü hedeflenen paralar, hatta konuşulan paralar kazanılabilinecek cinsten değil. Bu paralara sahip olmak için her yol mübah! Nasıl sahip olduğunuz önemli değil. Nasıl olsa paralara sahip olduğunuzda her türlü saygıyı görüyorsunuz ve istediğiniz her kapı açılıyor. Artık kimseye güven duyamıyorsunuz. Herkes üstelik sadece maddi çıkarlar için sizi satabilir.

Çocuklarımızın böylesine bir ortamda insanın en önemli sosyal güdülerinden olan aidiyet duygusuna sahip olamayacaklarını düşünüyorum. Böyle bir ortamda sağlıklı bir nesil nasıl yetişecek acaba?

YAZIK HEPİMİZE!!!!

Yorumlar