ÜLKEMİN ''AYDINLIK -KARANLIK'' SEÇİMİ




Pazar günü Türkiye tarihinin en önemli seçimlerinden birini yapacak. Adı yerel seçim ama bu, yüzü aydınlığa mı yoksa karanlığa mı bakacak seçimi.

Önce twitter sonra youtube yasaklandı ülkemde. Birileri bizi yetkin insan olarak görmeyip, bizim vereceğimiz kararları elimizden almaktalar. Kendimi aşağılanmış hissediyorum ve kahroluyorum.

Dün haberlerde kuzey Kore başkanının ülkedeki tüm erkeklerin saçlarının kendi enteresan saç kesimini uygulaması emrini verdiğini duyunca kahkahalarla güldüm. Sonra aklıma bize uygulanan yasaklar geldi ve yutkundum. Bize dışarıdan nasıl bakıyorlar, Türk insanı hakkında neler düşünüyorlar acaba? Onlar da bize gülüyorlar mı?

11 yıldır ülkemde cumhuriyetin kazanımlarının nasıl yok edildiğini gördüm. Umarım pazar akşamı derin bir ohhhh... çekeriz.

Yorumlar