CANIM YANDI!

Bu gün canım yandı! Beş yıldır neredeyse her gün gördüğüm ve gördüğümde de mutlu olduğum. AKBALIKÇILIM ölmüş....Sanıyorum. köpekler parçalamış. Akbalıkçılım aykırı bir yaşam sürüyordu. Tek başına Urla iskelede kalıyordu sürekli.

Bazı hayvanlar özel benim için. Akbalıkçılım da onlardan biri. Bir de Çamlıyol'da aslana benzeyen bir kangalım vardı. arabayla her gün önünden geçerdim sadece ve onu selamlardım. Ama o da bu baharda öldü.

Şimdi kala kala TEKGÖZÜM kaldı. O da beyaz bir köpek. Bir gözünün çevresi siyah olduğu için tekgöz diyorum. Tekgözüm de Çamlıyol'da bir çiftlik evinin köpeği. Serseri, başına buyruk bir köpek tekgözüm. Sahibinin bağlaması onu asla engellemiyor, bir bakıyorsunuz boynunda uzun bir ip tekgözüm yalana yalana yemekten dönüyor.

Bu hayvanlarla hiç bir temasım olmamasına rağmen onları kendime yakın hissediyorum, onları merak ediyorum ve ONLARI SEVİYORUM...

İŞTE BU YÜZDEN CANIM YANDI.

Yorumlar